کامل ترین مجموعه فایل فلش پروگرام DVR,NVR و دوربین های مداربسته

رمز مادر dvr و همه آنچه که در مورد آن نمی دانید!

رمز مادر dvr چیست و چه کاربردی دارد؟

رمز مادر dvr، در واقع همان رمز پیش فرضی است که از سوی کمپانی سازنده، بر روی دستگاه هنگام تولید تعریف و ثبت می شود. در صورت عدم دسترسی به رمز اولیه یا پیش فرض، امکان اِعمال تغییرات و تنظیم بخش های مختلف سیستم حفاظتی برای کاربر وجود نخواهد داشت. البته در حال حاضر، کمپانی های سازنده جهت افزایش میزان امنیت و حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بر روی دی وی آر؛ کاربران را ملزم به تعریف رمز عبور جدید و منحصربه‌فرد می کنند.

به این دلیل که اطلاعات حافظۀ دستگاه dvr از دسترس هکرها و حملات سیستمی محفوظ بماند. از سوی دیگر، سایر افراد، امکان تغییر و تنظیم بخش های مختلف دوربین را نخواهند داشت. بسیاری از کاربران به دلیل عدم استفاده متوالی از بخش های مختلف دوربین مداربسته یا اِعمال تنظیمات جدید به دستگاه؛ رمز عبور یا رمز پیش فرض دستگاه را فراموش می کنند!

رمز مادر dvr

 

در صورتی که رمز اولیه dvr را فراموش کردید! بهتر است با توجه به نوع و برند دستگاه اقدام به بازیابی رمز عبور پیش فرض دستگاه کرده و سپس رمز عبور جدید تعریف کنید. در بخش بعدی مقاله، نحوۀ دسترسی به رمز پیش فرض دستگاه dvr برند سامسونگ و داهوا را عنوان خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

 

بررسی مراحل دسترسی به رمز مادر dvr

اگر از کاربران دستگاه های dvr برندهای سامسونگ (Samsung) و داهوا (Dahua) هستید! این بخش مقاله را با دقت مطالعه کنید تا با نحوۀ دسترسی به رمز پیش فرض دستگاه دی وی آر آشنا شوید.

البته به خاطر داشته باشید؛ رمز اولیه dvr برخی مدل ها از یک برند مشابه، متفاوت است! در این صورت، بهتر است از تکنسین نصب و راه اندازی دستگاه یا وب سایت رسمی کمپانی سازنده، کمک بگیرید.

                                                           

نحوۀ دسترسی به رمز اولیه دی وی آر سامسونگ

پیش از آنکه به رمز مادر dvr سامسونگ بپردازیم؛ لازم است این نکته را یادآوری کنیم که اغلب دستگاه های دی وی آر جدید سامسونگ، رمز پیش فرض ندارند! بنابراین، کاربر هنگام نصب و راه اندازی اولیه دستگاه، مجبور به تعریف رمز عبور جدید و یونیک خواهد شد.

اما اگر کاربر دستگاه های قدیمی برند سامسونگ هستید، می توانید برای دسترسی به رمز پیش فرض dvr مراحل زیر را دنبال کنید.

 

نام کاربری admin

رمز عبور 1234 یا 4321

 

در صورتی که از طریق موارد ذکر شده، امکان ورود به سیستم را داشتید؛ می توانید رمز عبور پیش فرض را تغییر داده و رمز عبور جدید تعریف کنید.

رمز اولیه dvr

 

دسترسی به رمز پیش فرض dvr داهوا

نام کاربری رمز اولیه dvr مدل های قدیمی برند داهوا (Dahua) برابر با واژه (admin) بود. البته به جز این نام کاربری دو نام کاربری دیگر (888888) و (666666) نیز وجود داشتند؛ که رمز عبور آنها به ترتیب همان نام کاربری در نظر گرفته شده بود. در صورتی که توسط یکی از مراحل بالا، امکان ورود به سیستم را داشتید؛ می توانید دستگاه را به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانید. در این صورت می توانید نام کاربری و رمز عبور جدید تعریف کنید.

لازم به ذکر است که مدل های جدید داهوا فاقد رمز پیش فرض می باشند. بنابراین، باید در زمان نصب و راه اندازی اولیۀ دستگاه، رمز عبور تعریف کنید.

رمز پیش فرض dvr

برای مشاهده مطالب مفید دیگر به وبلاگ سایت مراجعه کنید

 

ارسال دیدگاه